Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Levitskaia A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Levitskaia A. Cluster development policy of the Republic of Moldova: challenges and prospects [Електронний ресурс] / A. Levitskaia // Економічний вісник університету. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 318-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2018_37(1)__45 Производство и передача знаний, процессы внедрения и распространения инноваций играют решающую роль в контексте регионального экономического роста и конкурентоспособности страны в целом. Успешный ход этих процессов усиливается за счет создания сети регионального инновационного взаимодействия между основными "участниками" инновационного развития, такими как научно-исследовательские институты, университеты и поставщики бизнес услуг. Географическая близость этих структур, которые заинтересованы в инновационном развитии на малой территории рассматриваемой автономии, играет решающую роль в установлении эффективного коммуникационного процесса между ними. В дополнение к этому типу близости, "актеры" также должны иметь когнитивную близость, что подразумевает общие знания, которые помогают понять и успешно абсорбировать новую информацию в процессе взаимодействия. Развитие этих процессов основано на процессах территориальной кластеризации, а именно на создании инновационных сетей, способствующих ускорению интерактивного процесса обучения между локальными участниками инноваций и их внешними партнерами, накоплению региональных знаний, основанных на концепции когнитивной экономики. На основании анализа кластерной политики в Республике Молдова в данной работе определены тенденции и механизмы разработки кластерной политики на региональном уровне. Опыт создания кластеров описан на примере региона развития АТО (автономное территориальное образование) Гагаузия.
| 2. |
Levitskaia A. Development of the potential of viticulture and wine tourism in ATU Gagauzia [Електронний ресурс] / A. Levitskaia // Економічний вісник університету. - 2019. - Вип. 41. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2019_41_3 Виноробство в АТО Гагаузія - стратегічна галузь. Частка виноробства в загальному обсязі промислового виробництва АТО Гагаузія становить 60 відсотків. Виноробний потенціал представлений 16 виноробними підприємствами. Однак не всі вони готові приймати туристів і розвивати винний туризм. Мета роботи - виявлення спадщини винного туризму в АТО Гагаузія, з основним завданням, яке полягає в розробці стратегій розвитку потенціалу винного туризму і забезпеченні сталого регіонального розвитку. Виноградарство і винний туризм (енотуризм) в даний час є перспективним і вигідним напрямком для розвитку сільського туризму в сільській місцевості. Це включає в себе не тільки вивчення технологій вирощування винограду, виробництва вина, але також вивчення історії, культури і традицій регіону. Винний туризм, як частина сільського туризму, безпосередньо сприяє розвитку економіки регіону. Що стосується політики ЄС, розвиток енотуризма відіграє важливу роль в розвитку послуг виноробів і зростання зайнятості в сільській місцевості. Факторами, що сприяють розвитку винного туризму в АТО Гагаузія, є: особлива комбінація кліматичних і грунтових умов, що створює сприятливі умови для виноробства; висока галузева концентрація виробництва і широка асортиментна лінійка виноробної продукції; наявність потенціалу розвитку, пов'язаного з виноградарством і виноробним туризмом: сільського, екологічного, гастрономічного та етнографічного. Висновки: існують три основні стратегічні цілі розвитку потенціалу виноградарства і винного туризму в АТО Гагаузія: розвиток туристичних напрямків Гагаузії на базі діючих виноробних підприємств; формування мережі привабливості (готельний і ресторанний бізнес, музеї, народні промисли, концерти, театри) навколо "зон привабливості" - виноробних підприємств; сприяння формуванню та розвитку мережевої взаємодії основних гравців в сфері розвитку туризму.
| 3. |
Levitskaia A. Modern Approaches to Managing Mobile Marketing IT projects [Електронний ресурс] / A. Levitskaia, M. Chaikovska // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 88-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_1_10
| 4. |
Levitskaia A. Digital marketing strategy approach in wine tourism: tradition versus innovation [Електронний ресурс] / A. Levitskaia, N. Ianioglo, S. Curaxina // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 3. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2020_4_3_4
| 5. |
Levitskaia A. Higher education and r&d system in the Republic of Moldova: challenges and potential for growth [Електронний ресурс] / A. Levitskaia, N. Ianioglo // Економічний вісник університету. - 2023. - Вип. 58. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2023_58_17
|
|
|